29 Şubat 2012 Çarşamba

Singapur'da yemek.. Karışık meseleler :)


Uzakdoğu yemekleri..
Hani "yediğin içtiğin senin olsun; gezip gördüklerini anlat" derler ama yolunuz düşerse, Singapur'da yediklerinizin ne kadar önemli olduğunu anlarsınız..



www.valizimdoluyine.blogspot.com
Singapur'da yemek , isterseniz ucuza güzel ve temiz yemekler bulabilirsiniz..


Singapur'da ne yenir ? Singapur'da nerelerde yenir?
Çok tartışılacak bir konu..
Bir yemek ve 3 kişi bulun.. herkes farklı şey söyler..
Biliyorum..
Çünkü bizim tam öyle oldu.. :))
Şaka bir yana, insanların farklı ağız tadları olduğunu Singapur'da daha da iyi anlıyorsunuz :)
O kadar çok çeşit var ki..
Her türlü deniz canlısını yiyebilen Singapur'luların yosun çorbası da ayrı bir deneyimdi benim için :P
"Denizden babam çıksa yerim " demiyorsanız, bilip bilmediğiniz şeyleri yememenizi tavsiye ederim ;)
Neyseki benim 2 tane rehberim beni devamlı bilgi bombardımanına tuttular :))


www.valizimdoluyine.blogspot.com
dinsel incancınız izin veriyorsa,
Singapur'da Kurbağa bacağı yemeği deneyebilirsiniz..


Gillian'ın hoşuna giden benim çok hoşuma gitmedi.. Levent Arkadaşımın önerdiğini ben daha çok beğendim..
En çok beğendiğim şey, Levent'in bana ilk gün yedirdiği yengeç oldu :)


Ön saflarda soslu tavuk,  arkada parmaklarımızı yediren yengeç :)
www.valizimdoluyine.blogspot.com


Tayvan yemeklerini tatmak ılık kumlardan kızgın kumlara atlamak gibi :))
kaçabileceğiniz fazla alan yok :))
Tom Yum Soup dedikleri ekşili acılı çorbalarını saymazsak yediğimiz yemekleri tam kaşıklayamadım..
Ananaslı pilav dedikleri ve ananas içinde servis ettikleri pilav görüntüsü ile iştah açıcı görünüyordu.
Levent çok severmiş. Ama ben iki üç kaşıktan sonra "nerede bunun eriştesi" demek istedim..
Farklı tatları denemek isteyenler için ilginç bir deneyim diyebilirim :))
Tavuk köftesi yada tavuk sucuğu gibi bir şey var dı ki..
artık acı yemekten yanan dilim sebebi ile onu pek tadamadım yorum yapamıyorum :P

www.valizimdoluyine.blogspot.com
ananas içinde pilav, tom yum çorbası, 

Tayvan yemeklerini yiyebileceğiniz zincir mağazalardan biri Lerk Thai..
Çeşitli alışveriş mekanlarında aynı markayı görebileceğiniz örnek bir Thai Restorantı..


Tayvan yemekleri yiyebilecğiniz güzel bir restoran..
Ama yemeklerin muhtemelen çok acı, ve
Anadolu ağız tadımızdan çok farklı olduğunu bilmek gerek..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder