15 Nisan 2012 Pazar

Singapur'da Night Safari.. Night Safari in Singapore


Uzun süredir mola vermiştim..
Yine de tekrar kaldığımız yerden devam edebiliriz :)
Ne diyorduk: Singapur'da nerelere gidilir?

Night Safari -Singapore
Gizemli bir gece :)
www.valizimdoluyine.blogspot.com

Singapur'da benim en çok etkilendiğim yerlerden birine;  "Night Safari"ye mutlaka gitmelisiniz diyorum..

www.valizimdoluyine.blogspot.com
Night Safari'ye başlamadan önce biraz atıştırdık
Mango,Karpuz ve  Dragon Fruit :)
Gece karanlığında tropik hayvanları görmek isterseniz Night Safari 'yi öneriyorum :)
Hayvanat bahçesi görmekten çok öte bir deneyim..
Sentosa adasındaki akvaryuma gidip balıkları , fokları veya yunusları görmek , veya neredeyse evcilleştirilmiş (!) yılanlarlarla fotoğraf çektirmek de güzel bir fikir,
ama gece karanlığında gizemli bir atmosferde vahşi havyanları görmek istiyorum derseniz Night Safari tam size göre diyebilirim.



Not: Bir önceki gezi mekanımız olan Orchard Road üzerinden özel otobüslerle Night Safari'ye ulaşmak da çok kolay :)


Night Safari'de hangi hayvanları görebilirsiniz?
*Aslanlar, Kaplanlar, Leoparlar, Yabani kediler, Ayılar, envai çeşit Geyikler, Pelikanlar, Filamingolar, Bufalolar, Filler, Zurafalar, Zebralar, Su aygırları, Tapirler, Kurtlar, Tilkiler, Antiloplar, Sırtlanlar, Su Samurları, Lorisler, Kirpiler, Yarasalar,  Uçan sincaplar..

Ayrıca akşamları belli saatlerde yapılan gösterileri de kaçırmayın derim.
Akşam showlarında bu akıllı vahşi hayvanların gösterilerine tanık olabilirsiniz.

Bu hayvanları gördükten sonra stres atmak (!) için ,
hediyelik eşyaların satıldığı dükkanlara gidip alış veriş yapabilir
veya benim yaptığım gibi ayaklarınızı küçük balıklara teslim edebilirsiniz :)



www.valizimdoluyine.blogspot.com
Balıklar ayağımı o kadar gıdıklıyor ki gülmekten alıkoyamıyorum :)

www.valizimdoluyine.blogspot.com
Singapore- Night Safari çıkışında ayaklarımı güzelce dinlendirdim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder