20 Mayıs 2012 Pazar

Elite World Hotel İstanbul


Elite World Istanbul Hotel..Taksim'de 5 yıldızlı bir otel.
Bu oteli sakın "Elite World Prestige" ile karıştırmayın. Prestige olan 4 yıldızlı bir otel. 
İkisi de aynı cadde üzerinde ve yanyana
Biz de  yanlışlıkla Elite World Prestige otele gittik. Neyseki bizi Elite World İstanbul otelimize yönlendirdiler. 
Bell boy bizim valizimi bile yan tarafa taşımakta hevesliydi.
Otele ilk girişte bizi sıcak bir şekilde karşıladılar. 

Rezervasyonumuzu önceden yaptırmış olmamıza karşın , bize iki kişilik odadaki iki yatağı birleştirereceklerini belirtiler.. Neymiş; daha geniş bir oda oluyormuş bu sayede.. İtiraz etmedik.. Acaba itiraz etseydik de başka odaları olacak mıydı bilemiyoruz.

www.valizimdoluyine.blogspot.com
Elite World Istanbul
Yataklar birleştirilince başlık kısımları da ayrı gayrı oldu maalesef


Elite World İstanbul'da Spa'ya da gittim. 55 Eur'dan 155 Euro'ya kadar değişen çeşitlilikte masajlar vardı.
Ben 155 Eur'luk ve 90 dakika süren Sultan Masajını tercih ettim. Merak edenler için , tabii bayan masöz tercih ettim :)
 90 dakika masaj yapılmıyor elbette. 
İlk başta 5 dakika kadar saunaya giriyorsunuz. Sauna'da terledikten sonra hamama geçiliyor.. Bir güzel keseleniyorsunuz.
Kese yapılınca cildinizdeki tüm ölü hücrelerim temizlendiğini hissedeceksiniz. Keseden sonra köpükle ovuluyorsunuz.. Bu kısım çok zevkli :)
Zaten o kısımda iyice gevşedim.. Sonra da masaj odasına geçiyorsunuz. 
Sakin bir müzik eşliğinde yağlarla ovuluyorsunuz. Çok rahatlatıcı.
Fiyatı biraz pahalı da olsa, Sultan Masajını tavsiye ederim.
Bu arada hatırlatayım; masaj için önceden rezervasyon yaptırmak gerekiyor. 



www.valizimdoluyine.blogspot.com
Elite World Hotel İstanbul





Otel'de en çok hoşumuza giden, banyoda hem duş kuveti hem de jakuzi olmasıydı.
Duş aldıktan sonra jakuziye geçip , banyo köpüklerinin mis gibi kokusu eşliğinde jakuzinin keyfini çıkartabiliyorsunuz..


www.valizimdoluyine.blogspot.com
Elite World Hotel Istanbul
Karides Izgara

Yemeklere gelince, yemekler çok doyurucu porsiyonlarda geliyor.
Çorbaların tatları iyi ama biraz fazla tuzlu geldi bize.
İlk akşam yemeğinde ben ana yemek olarak  Karides Izgara tercih ettim. 
bir de  Bonfile ikram oldu.
İkinci akşam abim de bana eşlik etti.
Karides Izgara'yı ona tavsiye ettim.
Ben ikinci akşam Karışık Izgara yedim.  birazcık da Dana madolyon tadına baktım.
Bu yemeklerin hepsi de doyurucu ve sunumu iştah açıcıydı. 
Yine ben en çok Karides Izgara'yı tavsiye ederim.

Elite World Istanbul Hotel'in başka bir güzel özelliği Taksim'de sakin bir sokak üzerinde olmasına karşın,
canlı Taksim meydanına yürüme mesafesinde olması..
Yemeğimizi yedikten sonra , Beyoğlu'nda İstiklal Caddesi'nde gezmeye gittik.

www.valizimdoluyine.blogspot.com
Lavazza Tandem kahvesi
Acı ile tatlının birleşimi tek bir fincanda..
Otelimizden ayrılmadan önce kahve içmek istedik.
Benim tercihim Tandem kahvesi , menüdeki en pahalı kahve olmasına karşın tadı beklediğimden farklıydı.
Kahvenin yanındaki sıcak çikolatalı krema olmasaydı bu acı kahveyi ben içemezdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder